Záručná reklamácia - uplatnenie

OZNÁMENIE UPLATNENIA- požiadavky zákonnej reklamácie.

Použitie - pri uplatnení si záručnej reklamácii v rámci zákonnej 24 mesačnej lehoty.

 

Vážený zákazník,
ak sa na výrobku vyskytla závada, ktorá bráni v jeho použivaní, pre ohlásenie uplatnenia reklamácie - ZÁKAZNÍCKA ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA odporúčane použiť nižšie zobrazený formulár. Tento elektronický formulár nahrádza pôvodnú papierovú verziu, ktorú môžete taktiež použiť na ohlásenie záručnej reklamácie a poslať ju spolu s tovarom na našu adresu

Zaslanie formulára pre ohlásenie Záručnej reklamácie urýchli vybavenie Vašej reklamácie a je súčasťou obchodných podmienok, s ktorými ste sa oboznámili pred potvrdením a odoslaním Vašej objednávky. 

1. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu, alebo písomného oznámenia o pripravenosti tovaru k opätovnému prevzatiu po jeho oprave.

2. V  prípade použitia elektornického formulária Vám reklamačný systém eshopu po prijatí oznámenia uplatnenia reklamácie zašle obratom na vašu emailovú adresu potvrdenie o jeho prijatí a zaevidovaní. 

3. Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme. Odporúčame zaslaný tovar poistiť. 

4. Nefunkčný/pokazený výrobok doručte čo najskôr od podania tohto formulára na našu adresu:

MAXMA, s.r.o - All4Men.sk
Volgogradská 13/A (PALA CENTRUM ) 
080 07 Prešov 

5. O prijatí Vašej zásielky a procese vybavovania reklamácie Vás budeme informovať emailom.

 

ZÁRUČNÁ REKLAMÁCIA - formulár

Kupujúci

E-mail

Reklamačné údaje

Číslo faktúry / Číslo objednávky *
Číslo bank. účtu / IBAN *
Reklamácia tovaru *
Popis závady výrobku *
Odoslanie tovaru *
Vaša poznámka